»Mislim, da se muzikaličnost v filmu na splošno kaže predvsem v montaži, fotografiji in sami vsebini, zgodbi ali tematiki.«
»Angleški zgodovinar Kevin Brownlow ga je, denimo, ocenil celo za 'enega najlepših evropskih nemih filmov'.«
»Vse, kar preveva nemi film, ima na neki način vpliv na glasbo, ki jo napišem zanj«
»Veliko ljudi tistega večera zaljubilo v ta film.«
»V takih trenutkih, ko je duša drzna, se lahko zgodijo čudovite reči.«
»Morda pa me privlači zato, ker najpomembnejše stvari v njem izgovori tišina. Pa ne tišina kot odsotnost decibelov, ampak 'notranja' tišina ali 'notranji' zvok filma.«
»Vse se torej vrti okoli tišine. Glasba se rodi iz tišine. Tišina pa je sestavni del glasbe. Glasba se na koncu vedno povrne v tišino. Če se sploh konča. To je, če je ne slišimo tudi v tišini.«
»Mogoče so to tenkočutni prizori, kot je kapljica, ki polzi po okenski šipi in izginja, tako kot v prizoru pred tem spolzi in izgine noč dveh ljubimcev, ki se ne bo nikoli več vrnila.«
»Nič ni bolj strastno kot zvok godalnega kvarteta, nič bolj naivno in nedolžno kot zvok klarineta, nič bolj melanholično kot zvok saksofona in nič bolj tenkočutno in delikatno kot zvok klavirja.«
»Bi sploh lahko bila kombinacija še bolj navdihujoča?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju